Friday, October 30, 2009

Strainatate, vin!

Cam asta ar fi ce-ar urla seful meu daca ar putea si ii cam dau dreptate, modul de a "trai" in Romania intrece orice limita, chiar si pe cea a nesimtirii. Ar trebui sa rescriem dictionarul, sa definim noi cuvinte, adjective potrivite pentru cei ce ne "usureaza" viata.

Si nu, nu vreau sa plec in tari in care suntem mai bine platiti, ca birocratie este peste tot. Nu, eu vreau unde nu exista deloc.

Asa ca Tahiti vin (sau orice alta destinatie exotica unde ar mai putea exista o insula parasita) , undeva unde nu e frig (ca tot a venit iarna pe neasteptate si cu catastrofe).
Sa-mi pot construi un mic paradis acolo cum vreau eu, fara sa mi se spuna ce sa fac, de o persoana asa-zis mai desteapta, care n-are nici 5 minute de studiu in domeniul respectiv, sa nu existe decat o casuta in care sa stau eu si una pentru musafiri, daca am chef de asa ceva. Soare, aer curat, nisip , palmieri si apa. Sa nu trebuiasca sa ma feresc decat de ganganiile care ar putea exista pe dupa vre-o frunza, iar grijile zilei sa fie legate de ce mai am eu chef sa fac. Dap, asta vreau!

Si acum ma scuzati, merg sa-mi fac bagajul, poate castig la loterie vre-un premiu mare, sau la bingo, ca tot a revenit..... ma intreb insa, oare trebuie sa cheltuiesc mai intai banii pe bilete?

No comments: