Saturday, July 31, 2010

am fost prea ocupati....

Cam asa ar putea suna motivul pentru care nu am mai scris nimic de atata timp.
Poate nu am avut despre ce, sau poate au fost chiar prea multe. Un lucru e sigur: colegului meu de blog ii e lene. Cumplit de lene...si incep sa cred ca e contagios. Deci vom da vina si pe lene.

As putea gasi si multe altele, cum fac deobicei multi din cei ce ne inconjoara, ca sa se scoata dupa ce au procedat intr-un anumit fel din lene, sau pur si simplu din propriu interes.

De exemplu cand niste sefi nu-si mai pot plati angajatii si apoi pleaca in concediu - vacanta prin agentie in strainatate la mare, ca sa se poata "recupera de la stress" si dau vina pe criza. Poate de personalitate!

Altii sunt si mai "talentati" si isi mai angajeaza oameni noi, desi sunt falimentari si stau cu recuperatori pe la usi.

 Dar noi nu, noi doar "am fost prea ocupati",  cu ploile care ne inunda buna dispozitie, cu caldura care ne trimite in concediu si ultimii neuroni functionali, in timp ce ne relaxam la o terasa....cu sefii care au uitat ca nu suntem robotei mititei care functioneaza cu aer conditionat.

Asa ca astept nerabdator concediul, ca sa pot pleca, departe de inghesuiala orasului si inghesuiala de prin intersectii, cu rucsacul in spate si potaia la picior (ce mi-ar rontai un papuc pentru ca i-am spus asa) plec sa ma  relaxez cat mai departe de asa zisa civilizatie.
Sper ca ma voi intoarce victorios din lupta cu posibilele insecte, care m-ar vedea ca pe un restaurant, si plin de noi informatii sau macar poze.

No comments: